خانه آبنبات چوبی

معرفی وب سایت فروش آنلاین کیک

خانه آبنبات چوبی

معرفی وب سایت فروش آنلاین کیک

  • ۰
  • ۰

به نام خدا

طرز تهیه مرنگ

دوره آموزشی مرنگ

شیرینی مرنگ یک شیرینی فوق العاده خوش مزه است که به تمام دوستانی که به صورت حرفه ای دنبال درست کردن مرنگ های جذاب و خوشمزه برای تزیین کیک های خود هستند را پیشنهاد می دهم .

طرز تهیه مرنگ بسیار راحت است و کار خیلی زیادی ندارد و شما می توانید به راحتی در خانه خود مرنگ های بسیار زیبا و خوشمزه درست کنید .

از خصوصیت فوق العاده شیرینی مرنگ شکل پذیری آن است یعنی شما می توانید و هنر و خلاقیت خود به هر شکلی که می خواهید شیرینی مرنگ را در بیاورید .

طرز تهیه شیرینی مرنگ به دلیل ساده بودن بسیار مورد طرف دار است یعنی شما می توانید با پودر شکر و تخم مرغ و نمک همچون چیز های زیبایی درست نمایید.

نگار رزاقی مدیر و موسس خانه آبنبات چوبی برای دوست داران شیرینی مرنگ خلق یک دوره آموزشی طرز تهیه مرنگ را با کیفیت بسیار دیدنی و جذاب به مدت بیش از 1 ساعت از پخت تا تزیین آن به صورت گام به گام توضیح داده است .

شیرینی مرنگ از آن دسته شیرینی هایی است که هر کیک پز باید درست کردن آن را بلد باشد .

شیرینی مرنگ کاربرد پایه ای برای درست کردن بسیاری از معروف ترین شیرینی های دنیا را از جمله شیرینی لوکس ماکارون  ، کیک کی یف ، بیکت آلاسکا ، آیتون مس و … را دارد .

مواد اولیه تشکیل دهنده مرنگ بسیار ساده و کم هزینه است اما درست کردن یک شیرینی مرنگ حرفه ای و بی نقص کار تخصصی به حساب می آید .

ما در این این ویدئو آموزش مرنگ فرانسوی به شما آموزش می دهیم که چطور یک شیرینی مرنگ فوق العاده زیبا و خوشمزه را با اشکالی بسیار خاص و متفاوت که کمتر کسی به این موضوع پرداخته است درست کنید تا بتوانید از این شیرینی برای زیباتر کردن دکور کیک های خامه ای و فوندانت خود و همچنین استفاده از آن به عنوان هدیه هایی برای میز کندی باز جشن هایتان استفاده کنید .

پس لطفا به سایت خانه آبنبات چوبی برای دیدن این دوره آموزشی عالی سر بزنید.

  • ۹۹/۰۳/۰۲
  • سپهر امیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی