خانه آبنبات چوبی

معرفی وب سایت فروش آنلاین کیک

خانه آبنبات چوبی

معرفی وب سایت فروش آنلاین کیک

  • ۱
  • ۰

آموزش دونات واقعی

سلام به دوستان عزیزم من سپهر امیری هستم از تیم خانه آب نبات چوبی که نزدیک به 3 سال هست که به صورت کاملا حرفه ای وارد عرصه خرید کیک تولد در تهران  شده ایم.

آموزش بسیار زیبا و عالی و دیدنی برای دوستان آماده کرده ایم که افرادی که دنبال طرز تهیه دونات  هستند به راحتی هرچه تمام تر بتوانند دونات های زیبا بدون ترک خوردگی و دونات هایی بدون فر را درست نماییند و این آموزش 1 ساعته تاکید بر سادگی و نمایش تمام موارد نیاز به ساخت دونات پایه را داراست که می توانید در اینجا به راحتی یاد بگیرید و استفاده نمایید .

طرز تهیه دونات

بعد از ساخت دونات 5 طرح فوق العاده که شما می توانید برای عزیزانتان و برای فروش درست کنید رو به شما آموزش خواهیم داد 

آموزش طرز تهیه دونات واقعی خانه آبنبات چوبی چیزی بیش از ساخت دونات پایه را به شما یاد خواهد داد ، شما می توانید دونات های زیبایی خلق کنید.

این آموزش فوق العاده 

مهارت های شیرینی پزی

خود را از طریق آموزش آنلاین دونات واقعی در کمترین زمان ممکن و هر کجا از ایران عزیزمان به بهترین روش افزایش دهید .

در ضمن تمام آموزش های خانه آبنبات چوبی دارای گارانتی 100% بازگشت هستند یعنی اگر شما به نتیجه ای که می خواستید برسید ، بعد از آموزش و تمرین و پشتیبانی اختصاصی که با ثبت نام در دوره های آنلاین کسب خواهید نمود نرسیده اید می توانید تمام هزینه دوره را درخواست نمایید و ظرق 24 ساعت به حساب شما باز خواهد گشت .

شما می توانید پس از ثبت نام در دوره و دادن عکس های دونات های که طرز تهیه دونات را از ما یاد گرفته اید مدرک دونات خود را به همراه شارژ کیف پول از ما دریافت نمایید .

واقعا در این دوره فوق العاده چه چیزی یاد خواهید گرفت چرا این طرز تهیه دونات شما را به یک دونات فوق العاده زیبا نزدیک می کند؟

ما در این دوره آموزشی طرز تهیه دونات های فانتزی را در چهار مرحله به شما آموزش داده ایم .

  1. مرحله اول : طرز تهیه خمیر دونات
  2. مرحله دوم : قالب زدن خمیر دونات
  3. مرحله سوم : آموزش پخت دونات
  4. مرحله چهارم : آموزش تزیین 6 مدل دونات فانتزی بسیار زیبا و جذاب که شامل : دونات یونیکرن ، دونات پاندا ، دونات مینیون ، دونات هلوکیتی ، دونات طرح بهاری و دونات پری دریایی

اگر شما هم از رسپی های پر ایراد خسته شدید این آموزش دونات  فوق العاده رو از دست ندید .

با تشکر سپهر امیری

 

  • ۹۹/۰۲/۱۰
  • سپهر امیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی