خانه آبنبات چوبی

معرفی وب سایت فروش آنلاین کیک

خانه آبنبات چوبی

معرفی وب سایت فروش آنلاین کیک

  • ۱
  • ۰

راهنمای خرید کیک

به نام خدا

سلام به دوستان عزیزم من سپهر امیری هستم و می خوام از استارت آپ ای که در آن مشغول به کار هستم بگم 

در این سایت که یک مجموعه عالی برای خرید کیک هست امکانات عالی برای تمام مشتریان ارائه شده است تا بتواند به هترین نحو سفارش آنلاین کیک داشته باشند .

با تلاش بسیار زیاد و مسولیت پذیری خانم نگار رزاقی ، مالک و موسس خانه  آبنبات چوبی تمام سفارشات در خانه آبنبات چوبی دارای گارانتی سلامت هستند یعنی اگر در بین راه برای کیک شما که ارزش چند صد هزارتومانی داره اتفاقی بیوفتد خانه آبنبات چوبی پول آن را کاملا به شما بر خواهد گردانند و این فوق العاده هست .

فکر کنید خود شما از ی قنادی کیک می خرید و در بین راه با ی ترمز کیکتون خراب میشه ، چکار می کنید ؟؟؟

مجبورید ی کیک دیگه برید و لی در خانه آبنبات چوبی جای هیچ گونه نگرانی ندارید و می توانید با خیال راحت به خرید کیک در تهران  بپردازید و این فوق العاده است .

کیک پز های خانه آبنبات چوبی خانم هستند ، خودم می خوای کیک تولدتو ی خانم خوش سلیقه که هنرمنده و تمیزه برات درست کنه نه ی مرد که به کارش بیشتر به جنبه پولی نگاه می کنه نه ی هنر خانمانه.

پس شک نکن به وب سایت خانه آبنبات چوبی ی سر بزن بهت قول می دم به جمع بیش از 1500 مشتری فعالش که نگم تمامشون ولی بیش از 99 درصد ازشون راضی هستن می پیوندی پس ما را اینستاگرام دنبال کن و به دوستات هم ما رو پیشنهاد بده چون این استارتاپ در زمینه کیک پزی قطعا ی سرو گردن از قنادی ها و سایت های دیگه برای سفارش کیک  سر تره

  • ۹۹/۰۱/۱۴
  • سپهر امیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی