خانه آبنبات چوبی

معرفی وب سایت فروش آنلاین کیک

خانه آبنبات چوبی

معرفی وب سایت فروش آنلاین کیک

  • ۱
  • ۰

راهنمای کیک تولد

به نام خدا

سلام دوستان عزیزم من سپهر امیری هستم و طراح وب سایت خانه آبنبات چوبی هستم.

می خوانم امروز ی نکته مهم در باره کیک تولد براتون عرض کنم ،

اول اینکه کیک تولد از کجا اومده و چرا ما اصلا از کیک تولد در جشن هامون استفاده می کنیم ؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا در روز جشن تولد کیک می خوریم ؟ و یا اصلا فلسفه شمع های روی کیک چیست و از کجا آمده ؟

رسم برگزاری جشن تولد به زمان یونانیان باستان برمی گردد ، که برای خدای ماه  هر سال جشنی برگزار می کردنند و دسری گرد به شکل قرص ماه درست می کردند و برای درخشان شدن آن از شمع استفاده می کردنند تا همانند ماه بدرخشد اما شکل گیری جشن های تولد به شکل امروزی از قرن ۱۸ و ۱۷ میلادی با نام kinderfest در المان شروع شد بسیاری از منابع گفته اند که اولین کیک تولد در آلمان درست شده است .

المانی ها در روز تولد کودکشان یک کیک که در ابتدا شبیه به نان بوده و سپس تبدیل به انواع شیرینی ها شبیه به کیک های امروزی اما خیلی ساده تر درست شده است را می پختند و تولد کودکانشان را جشن می گرفتند ، در قرن ۱۸ میلادی رفته رفته همراه با انقلاب صنعتی و به وجود آمدن تجهیزات مدرن آشپزی و شیرینی پزی تعداد بیشتری از افراد توانایی پخت کیک را بدست آورده اند و بعد کیک های تولد بین مردم فراگیر شد و طبقات غیر ثروتمند نیز توان خرید کیک تولد را بدست آوردند و امروزه با گذشت ۲ تا ۳ قرن این فرهنگ جهانی شد و انسان ها در روز تولدشان کیک تولد خود را در جشن هایشان سرو می کنند .

از نظر من فرهنگ داشتن کیک تولد در روز جشن تولد به این معناست که هر سال با خوردن تکه ای شیرینی کام خود و عزیزانمان را از حضور خود در این دنیا شیرین می کنیم .

سفارش آنلاین کیک تولد

من خودم روز تولدم بهترین و خاص ترین روز سال برایم هست ، چون احساس می کنم با به دنیا آمدنم می توانم به دیگران عشق بورزم و در این دنیایی زیبا حضور داشته باشم هر چند که هر روزی که ما زنده بیدار می شویم ارزش روز تولدمان را دارد ولی روز به دنیا آمدنمان برای ما خاص تر و ارزشمندتر است .

فلسفه شمع تولد : عده ای بر این باورند که شمع تولد نشانه روشنایی زندگی در یک سالی که پیش رویمان داریم است و در منابعی دیگر گفته شده که تعداد شمع های روی کیک به سن فرد متولد به نشانه چراغ عمر و امید به زندگی روشن می شود .

اختلاف نظر هایی در مورد تعداد شمع روی کیک وجود دارد به طور مثال شخصی متولد سال ۱۳۷۰ می باشد بعضی ها معتقداند که تعداد شمع باید به تعداد یا شماره سن آغاز شده فرد باشد و عده ای دیگر بر این باورند که تعداد شمع باید به تعداد یا شماره سن تمام شده فرد باشد ولی واقعا کدام درست می گویند؟

بر گرفته از سایت تخصصی خرید کیک تولد در تهران به نام خانه آبنبات چوبی

خوب داشتم می گفتم که خیلی کیک تولد مهمه ، هم شیرینی فلسفی که داره و هم اینکه واقعا لذت بشه ، تا حالا شده ی کیک تولد خوشگل داشته باشی؟

اگه داشتی که میدونی چه حس خوبیه ی کیک تولد خاص و زیبا رو فوت کردن اگرم نداشتی که امیدوارم تجربش کنی .

پس برای خرید کیک تولد در تهران  به وب سایت خانه آبنبات چوبی سر بزنید .

در ضمن برای سفارش کیک تولد باید اول به این که برای کی کیک سفارش می دین توجه داشته باشین.

اول از همه باید بدوننین مرده یا زنه که قطعا می دونین ، بعد بدونین چند سالشه و به چه چیزایی علاقه منده پس برای خرید کیک تولد  خانه آبنبات چوبی رو فراموش نکن.

  • ۹۹/۰۱/۱۴
  • سپهر امیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی